Squats och träningsvärk - jag ska inte ge upp!

Skrivet: 2013-06-14 Kl. 13:22:54

Yes! Igår morse kände jag i mina ben att de är kört och att jag inte skulle palla göra 55st squats, benen kunde inte bära min kropp.

Gjorde oss klara och drog till gördis jag och Walter, 5650gram väger han nu. Som sagt, mammas klump. <3 drog oss vidare till marie och Alvin för lite kaffe hinkande och surra av mig lite. Vidare till systerrikke för att överlämna Nikkans present eftersom hon fyller tre på söndag och jag ska på dop. En cykel fick hon<3 dom hade även köpt en soffa som jag och rikke byggde ihop. En Ikea möbel utan en enda "fans helvetes jävla ikeamöbel". Utan vi byggde ihop den utan några problem. Tjejer KAN!

Sen när jag kom hem så tog jag tjuren vid hornen och gjorde 55st squats och plankan 30sekx3, så fruktansvärt stolt över mig själv! Jag ska inte ge upp!!

Nu idag så sov vi till 10,30 TROR jag. Jag kommer fan inte ihåg eller 9,30? Aja. Skönt iallafall med lite sovmorgon. De va ju fint väder till en början men nu är det svartare än svartast! Jag som ville ta en prommis. Men de kanske få bli senare. + att vagnen ligger i bilen och bilen är på Robins jobb.:(

Träningsvärk idag igen, men då vet man att man lever. Ska sminka mig och göra mig klar snart medans lillen sover. Ska på studentmottagning senare till Robins kusin. Hoppas att Walter väljer att vara en sovande son just då. Vill inte att ALLA ska bära honom och peta på honom. JAG vill ha honom vid min famn och ingen annan. Hökmamma nr 1 - yes, det är jag.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0