1/4 milstolpar i livet.

Skrivet: 2013-03-16 Kl. 09:40:10

De är ingen vanlig dag för det är Robins födelsedag hurra hurra hurraaaaaa!! Han blir hela 25år idag, 1/4 milstolpar i livet. Först 25,50,75 och 100år och jag hoppas att få spendera alla med dig. <3 jag älskar dig.

Men han fick jobba i helgen så jag ligger fortfarande i sängen och ska snart kliva upp för att käka frulle. Ska göra mig klar för sen ska jag till Tina, ska vara barnvakt i 4 timmar åt Tea och Tim för Tina ska jobba. Så undra vad vi ska göra idag då. Få väl se vad vi hittar på. OM jag ens kan göra något, har ju inte ställt mig upp ens. Haha.

Men igår så var jag och robin och shoppade till han (födelsedags present) och sen bjöd jag på bio. Hans och Greta. Helvete va den va bra. Den måste ni se. Vi såg den i 3D så jag kaaaanske hoppade till ibland. Haha.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0