Barnmorske besök.

Skrivet: 2013-03-18 Kl. 13:14:55

Imorse klev jag och robin upp klockan 7, uppe med tuppen. Men idag var de sista mötet för föräldrargruppen och idag handlade det om amning och tiden efteråt. Jag tyckte de va riktigt intressant, men jag vet inte om robin tyckte de kanske. Men sen mitt i gruppmötet så drog vi vidare till barnmorskan vilket visat högt blodtryck för min del.. Lite nervöst tycker jag. Men ingen havenskapsförgiftning iallafall eftersom jag hade ingen äggvita i urinen.

SF-måttet var på 32cm vilket var normalt och hjärtaljudet på lilleman var 140slag/minut. Så de var ju super!

Så nu ligger jag i soffan och kollar på tv och robin sover lite innan han ska iväg att jobba. 14-00 jobbar han idag så jag får äta middag själv:( hatar att äta middag själv. Men men. :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0