Ensam svullen och gravid!

Skrivet: 2013-03-23 Kl. 12:32:40

Mamma och pappa lämnade mig, hur kan man lämna ett fettopreggo ensam i fjällen! Haha! Dom och några vänner till dom drog till någon stuga med skotrarna, och hur fubbigt är inte de då? Det är ju JAG som vill åka skoter. Men fogarna säger stopp och nej.

Så här sitter jag, med filt, försmåa täckbyxor, mammas jacka och mammas mössa. + svullen. Haha, nästan så att jag känner mig lika vacker som en prinsessa. NOT!

Niklas kom på besök med sin skoter också, han är i storhogna med hans flickvän och hennes familj. Så de var ju kul med lite besök. :)

Såg att jag hade fått en och annan "fräknar"? En fräkne? Fräknar? Ja inte vet jag.. Men en och annan prick på näsan sen igår. Hoppas på liiiiite färg i ansiktet idag så jag slipper se död ut!

NU kyckling och broccoli paj och vatten så klart!

40dagar kvar tills jag ska bli mamma!
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0