Fjällresa

Skrivet: 2013-03-21 Kl. 14:30:38

Idag ska jag åka till Vemdalen tillsammans med mamma och pappa. Det blir bara till att slappa för min del då jag inte kan gå, har blivit sämre igen i fogarna. Jag hade en vecka typ som jag var bra och nu är de onda och knakande tillbaka. Samt all vätska jag har i kroppen nu, GAH vad det gör ont i fingrarna. Pekfingret kan jag inte börja nu för att de gör så ont pga av vätskan. Mamma hade likadant när hon va preggo tydligen.

Men nu åker vi och kommer hem på söndag, gissa om jag kommer att sakna robin. :( buhu! Men han ska ju ändå bort till nå fjäll för att fiska, han åker imorgon och kommer hem på lördag. :)

Imorgon går jag in i v35, sjuuuuukt!

/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Frida

Har du testat vatten? (hahaha! vem har inte!?) Mot svullnaden alltså, jag började ju svälla men dricker nu ungefär 3-4 liter vatten om dagen och det blev MYCKET bättre! Så nu har jag en flaska med mig hela tiden :) + att huvudvärken försvann! :) Ett litet tips från ett annat preggo ;)

Tidpunk: 2013-03-21 @ 16:05:11
Bloggadress/URL: http://fridanyh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0