Helgen och imorgon :)

Skrivet: 2013-03-10 Kl. 18:38:50

Slänger in ett mobil inlägg och hoppas på att de inte blir allt för mycket stavfel ;) men igår så hade Josefin och elin fixat en babyshower till mig, helt otroligt underbart snällt och superroligt. Jag fick jätte fina kläder till lilleman, massa bra att ha grejer som blöjor, salvor, snorsug, babytopps, tuggring, gosedjur och herregud vad grejer jag fick :) helt underbart gulligt. Men vi lekte lite lekar, käkade lunch och snacks och surrade massor. Super trevligt iallafall.

Nu idag så har jag och robin åkt till den gamla lägenheten för att tvätta lite, bland annat de nya babykläderna som jag fick igår. Sen har vi fått främmande en sväng av Lena och Lars (Robins manna och hennes man) sen när dom drog så kom min mamma och pappa på en kaffe. Dom hade ju vägarna förbi eftersom dom var påväg hem ifrån fjällen :)

Imorgonbitti så ska jag på andra föräldraträffen och robin kan inte följa med :( synd eftersom imorgon ska de handla om förlossning och snitt. Hade ju självklart velat haft honom som stöd då men jag får så lov att klara mig själv. De börjar klockan 9-11 och efter de har jag ingenaning vad jag ska hitta på. Få se om jag blir kvar i stan eller om jag åker hem.

Slänger in lite mobil bilder på de jag fick igår :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0