Låt dagarna flyga fram!

Skrivet: 2013-03-19 Kl. 13:04:11

44 dagar kvar tills bebis är beräknad! Förstår ni? 44dagar.. Det är ju ingenting men för mig känns de som en evighet! Men jag har börjar sett ljuset i den långa mörka tunneln faktiskt. Så nu hoppas jag att dom sista 44 dagarna sätter fart.

Men all vätska i min kropp har gjort så jag fått smärta i lederna, iallafall i fingrarna. Jätte jobbig och konstig smärta. Får trycka i mig värktabletter och se glad ut. Och nästäppan! Herregud, killmeee!! Trodde jag skulle klara mig bra ifrån den, men ICKE! Hoppas den försvinner snart också, jag vill inte ha så här ända fram till BF.

Runt klockan 5 idag så kommer elin jonsson hit på middag och ska väl spendera kvällen med mig, lite utan kvällen iallafall, sen kommer även Josefine nordlinder också efter hon har ätit middag, blir väl runt 6 halv 7! Vilket lyx! :)

NU, slappa och lyssna på bok samt kolla på tv :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0