Mot stan och hålla tummarna för jossans skull.

Skrivet: 2013-03-28 Kl. 09:08:06

Nu ska jag göra mig klar och sedan fara till stan för att träffa jossankossan min saknade vän. Vi ska bland annat besikta hennes Ford. Men frågan är om den går igenom, varken hon eller jag har ju tur med bilar. Haha.

Men klickade in på mina preggoappar nu imorse efter som 3/4 vill att vi ska ändra veckodag idag medans jag och barnmorskan envisas om fredag. Men en utav apparna som (den som ändras imorgon) den har 10 små hjärtan så man kan se hur många månader man har gått och hur många månader de är kvar! Och jag insåg nu att jag bara ha ett hjärta kvar!! SHIT!

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0