Nästa vecka är det april

Skrivet: 2013-03-27 Kl. 08:36:33

Igår tyckte jag att jag var uppe med tuppen, men vad är jag då idag? Vaknade 7.44! De här går ju inte i längden.

Ligger i sängen och kollar ut genom fönstret, ser ut att bli en toppen dag idag. Synd att jag inte har några ute möbler, då hade jag ju kunnat suttit ute iallafall. Ute med en kopp.. Vatten? Liten kaffe kanske.

Men fick lite panik när jag inser att det är april nästa vecka, och då är de ju bara några få veckor kvar tills bebis ska ploppa ut! Helt sjukt!! Men som jag längtar, jag hoppas att jag slipper gå över i två veckor, de skulle ju varit ett helvete. Så håll tummarna för mig.

Kollade på gravidappen hur många % jag har gått av graviditeten, och den ligger snart på 90%!! Då är de bara snart 10% kvar, tyckte nyss jag strävade efter 50%. Haha.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0