Välkommen v35 och 41 dagar kvar.

Skrivet: 2013-03-22 Kl. 14:23:30

Vecka 35 (34+0) och 41 dagar kvar tills bebis ska vara här.
Så vad ska jag säga idag då, han är pigg och alert bebis (hoppas han sparkar sig less i magen istället för i verkligheten). Lite bristningar har uppkommit, på låren och rumpan. Mindre kul, men som tur är bleks dom bort och det kommer något gott ut detta.

Idag har vi solat och varit på skalet och kollat på lite affärer och varit på Ica. -4 grader och strålande sol. Helt underbart. Men jag blev tvungen att gå in för mina fötter höll på att frysa ihjäl, gå av helt enkelt. Jag har ju inga vinterskor som jag får plats i. Ehehe vätska vettuuuhuhu!

Gladiatorerna ikväll, heja heja!
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0