vecka 33 och 80% av graviditeten är klar.

Skrivet: 2013-03-08 Kl. 12:13:03
Då välkommnar jag vecka33 (32+0) med öppna armar.
Nu känns det lite bättre när solen börjar visa upp sig under dagarna och dagarna går lite fortare än förut, samma gäller då veckor.. Så vem vet, bebis kanske kommer snart. Idag blir de ett snabbt inlägg då jag sitter vid datorn och har inte så mycket batteri då jag inte har någon aning om vart jag har förlagt laddarn, vem vet.. den kanske till och med är kvar i gamla lägenheten?

Men slänger in några bilder som jag tog imorse på mig och magen.. eller magen och benen kanske man ska säga.. Jag ser förjävlig ut.. Fetthår, uppsvullen och inge smink, så hoppar ni nöjer er med magen och lillemans säng :)
 
Men idag kommer även Josefin idebring hit på besök, kommer bli supermysigt. Och kul för henne att få se vår nya lägenhet och lillemans sovrum.. Alltid lika kul att visa upp de :)
 
 
 
 
Nu är äntligen sängen monterad och bäddad, Lilleman får snaaaart komma ut :)
/kn
 

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0