Fika främmande

Skrivet: 2013-05-05 Kl. 19:00:52

Idag fick vi främmande av bröderna Lindh och Maria. Drack kaffe, fikade och surrade massa strunt (läs fiske). Jag och Maria fick en pratstund en sväng när grabbarna gick ut en sväng då de skröt om sina spön och grejer.

Nu gör robin middag medans jag sitter med lillen som har lite svårt för att somna då den förbaskade tutten bara åker ut ur munnen hela tiden + lite magont tror jag. Mammas lillkille.

Imorgon ska robin börja jobba igen, kommer gå jätte bra för mig men lite tråkigt dock då jag blir ensam. Men de ska vi nog kunna lösa :) jag få ta och städa lite så tiden går undan. Haha :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0