Första gången under babygymmet

Skrivet: 2013-05-22 Kl. 00:00:13

Lillstjärten fick vädra snorren och lillstjärten under babygymmet för första gången. Och himla spännande under gymmet. Fanns mycket att kolla på och många färger. Han bajsade och kissade BARA två gånger under tiden av 15 minuter. Haha. Mammas pojken.

Själv blev jag as snygg med nya fräscha toppar och en god sallad på Max blev de till middag också. Helt sjukt god. Idag har det varit en händelserik dag för både mig och Walter. Tror båda kommer sova som stockar. Eller jag hoppas på de då jag klev upp runt 8 idag. Dumt av mammsen. Kommer ju att vara död inatt.

Imorgon ska vi till stan igen, för vi ska skriva faderskaps grejs. Så både jag och robin har vårdnad om killen, för just nu är det bara jag eftersom vi inte är gifta. Bökigt de där. Men men. God natt folket!

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0