Vad tycks om min nya design?

Skrivet: 2013-05-20 Kl. 23:01:00

Fetaste bloggdesignen everrrr!!! Och det tackar vi Matilda för. Kika in på hennes hemsida vettja! Www.fotografmahuldan.se !! Ett tips till er som är gravida eller nyss ha fått barn, för det är det hon pysslar på mest. Sjukt grym på det hon gör.

Idag så åkte jag och lilla W till birsta, mötte upp syster t och hennes barn samt morsan. Köpte jeans, en solhatt, en kofta & två pyjamaser till lillen <3 inget till mig själv. Sen drog vi vidare till mor och fick middag. Spansk god kyckling, pärer, sallad och såser! Fy tusan va gott. Sen när Tinas familj hade gått så gick jag och mamma på en kortare prommis med elton sen blev det tv för hela slanten.

Imorgon så ska jag till läkaren 11.30 och det har väl förmodligen med havandeskapsförgiftningen att göra, kolla blodtryck och de. Sen ska jag hem till manna då elin och hennes mamma Carina kommer på besök, första gången för Carina att träffa Walter :) Carina blir ju lite av en lossas mormor åt lilla W då familjen jonsson är min andra familj :) ska bli roligt. Och efter dom har varit på besök ska jag vidare till Jenny och få mitt kråkbo klippt! De förtjänar jag. Att få nya fräscha toppar på håret. Måste ju leva upp till mitt nya smeknamn.. Nämligen MILF ;) haha.

Ha en bra kväll vänner!
/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

Vilken underbar bild på Walle! :)
Gulle dig som blev så nöjd, tack för länkningen och det fina du skrev om mig <3

Tidpunk: 2013-05-21 @ 08:14:19
Bloggadress/URL: http://fotografmahuldan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0