Familj i några minuter.

Skrivet: 2013-11-05 Kl. 22:54:16
Idag har vi varit på babysång, surrat och busat med andra barn och mammor.och jag som ensamstående uppskattar verkligen de. Att jag har någonstans att rymma och få komma iväg. Prata med andra som ha barn i samma åldrar och få vara lite mer jag, samtidigt som Walter upptäcker nya saker och kollar på människor och leker med små människor.

Efter de så gick vi hem, jag städade och lillaw sov.  Efter några timmar så kon robin hit, busade med w och sen beslöt vi oss att åka att handla på Ica maxi. Och de va så skönt, att få handla tillsammans med någon, fick hjälp. Turades om att dra Walter, han var mina påsar in i bilen medans jag satte fast w. De blev så enkelt! Sen kändes de ju skönt att få spendera lite tid med robin också, de kändes som att vi va en riktig familj i några få minuter iallafall. Han är så vacker, de finaste jag har i mitt liv efter lillaw då. 

Sen natta jag Walter och robin åkte hem, kollade lite på tv, bökade på med Walter som vaknade upp. Och jaa, nu är de min tur att få sova också. Spännande, hoppas jag somnar fort ikväll då!

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0