Helgen

Skrivet: 2013-11-10 Kl. 23:40:29
Helgen har nu passerat.
Fredags så åkte vi till min mamma och pappa, kollade på idol och sov över där. Lördag kom robin och hämtade Walter. Så jag och mamma åkte och tände ljus på gravarna. Sen firade vi farsdag eftersom mina systrar jobbade söndag. Jättemysigt.

Efter de for jag till Vickan och drack lite vin. Lyssnade på underbar musik och bara snackade huuuur mycket och DJUPT som helst. Sen beslöt vi oss att åka in till stan. Och de sög, as lite folk ute. Men vi träffade ju halva alnö ute ändå så de va ju trevligt. 

Runt 14 så kom robin hit med Walter igen, en helt underbar upplevelse. Jag hade saknat han sååå mycket, och han blev jätteglad att se mig. Min älskade son.<3

/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0