Onsdag

Skrivet: 2013-11-06 Kl. 18:55:58
Idag har jag och korven varit på birsta och köpt farsdags-present till min pappa. Vi mötte upp mamma och hennes kompis sussi. Dom käkade lunch och jag köpte kaffe. Blev en ny body till lillaw och ett par byxor som jag har suktat efter så länge :)

Sen drog vi hem till mamma och drack ännu mer kaffe, gjorde mat och jag tömde min telefon på datorn min. Jag har ju inge internet här hemma så jag grejade där medans lillen sov. 

Nu är vi hemma, vi ha busat och gosat. Men nu sover han sött och jag kollar på tv, tänkte plocka ur diskmaskinen snart också. Ja, ni ser. Ingen lugn stund här inte. Har nappflaskor som ska diskas och måste göra ordning mat tills inatt för Walter också, så de är klart. 

Imorgon kommer robin på besök efter jobbet, vi längtar :) det är så roligt när han kommer hit, Walters fina farsa. 😍

/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0