Fullerulle hela dagen.

Skrivet: 2013-10-08 Kl. 00:10:30
Imorse kom jossan hit och vi for till mamma och pappa för att hämta Walter och blev kvar där. Jag hade verkligen saknat honom sååååå mycket.<3

Vi for till stan för mamma skulle ha lite tyg och lunchade på tant anci fröken Sara. Efter de så gick jag in till Walters faster lindas jobb och hälsade på en sväng! Fina linda! 
Åkte till nikkans dagis, hämtade henne och for tillbaka till mamma. Efter hon hade åkt hem så kom Tina Tea och Tim dit. Så ja, jag ha träffat alla mina syskonbarn idag :)

Hem till mig, jossan följde med och Tessa kom också. Kollade på teenmom2 och sedan ensam mamma söker, snackade massa skit i reklamen också.

Imorgon är de babysång, efter de kanske de blir bad på badhuset, få se hur Walters exem ser ut. Och senare ska vi dra upp till stöde och vara med robin. Ska sova där då Walter ska ta spruta på onsdag. Så vi slipper kliva upp så tidigt :) 

/kn







Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0