Jag bara älskar min familj.

Skrivet: 2013-10-06 Kl. 21:19:15
Idag började vi dagen med att åka till primärvårdsjouren för Walter hade konstiga prickar i ansiktet han aldrig haft förut, sen kollade dom även upp alla andra fläckar han har på kroppen. Dom nya röda i ansiktet var nog utslag sen febern han haft, eller en reaktion av någon som jag har ätit. (Garanterat chokladen jag åt.) och de andra visste hon inte riktigt, men hon kunde tänka sig exem eller allergi. Robin hade ju barnallergi som bebis och jag hade ju exem. Och båda är ju ärftligt, så vi få se vad de är för något. Men han fick en salva nu iallafall som vi ska smörja morgon och kväll. Mammas älskade skatt.

Efter de åkte vi upp till norraberget och träffade syskonskaran min och deras barn. Busade lite och grillade korv, sen kom regnet så då drog vi alla vidare till rikke där jag stannade kvar och käkade middag. Sen drog vi till mamma och pappa min. Walter fick stanna kvar där så jag få andas ensam, duscha i lugn och ro och få en helnatt utan avbrott. Nya energier helt enkelt! Jag bröt ihop totalt idag. Men de blir väl så, jag har ju ingen tid för mig själv. Få aldrig sova ut, och ska alltid vara den bästa för Walter, så Walters vardag går ihop. Jag älskar ju absolut att vara mamma, men en natt på 5 1/2 måste jag ju få sova för att fungera. Imorgon kommer Walter få en piggmorsa med nya energier som saknar sin fina son sååå mycket. Känns fantastiskt. <3 tack mamma och pappa för de.

/kn







Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0