My life

Skrivet: 2013-10-13 Kl. 20:43:40
Oj, jag tog visst ett litet uppehåll här ja, omedvetet.

Jag är en sådan människa som vet vad jag vill, vet vad jag vill ha. Och då finns de inge undantag att jag kan ta något annat förtillfället. Aldrig. 
Sen är jag världens tjurigaste människa, jag ger mig inte. Även om jag vet att jag har fel så kämpar jag på. För jag är så.
Och min vinnarskalle, jag ska vinna. Jag kämpar mig blodig för att vinna. Jag ger inte upp, har aldrig varit en sån som ger upp. 
Jag vet vad jag vill, jag är bestämt, jag tjurar på tills jag har vunnit det jag vill.

Och det är därför jag är den människan jag är idag, jag kämpar mig igenom varjedag. Jag kommer göra allt för att få tillbaka robin också. Och jag nöjer mig inte förens jag har de så. Han är det jag vill ha. Han är de mitt hjärta behöver. Jag älskar den killen sååååå sjukt mycket. 

Bildbombar!!
/kn















Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0