Sjukling

Skrivet: 2013-10-04 Kl. 15:17:09
Idag ska jag på relax på himlabadet tillsammans med syster Tina. Och de kommer bli så jävla bra, så jävla kul. Och de bästa av allt är att jag är så jävla värd det.

Robin ska ha Walter under tiden. Hälsa på Walters farfar Mats :) Walter vaknade 5 imorse och ville inte somna om, tog tempen och de visade sig att han hade 38,8 men sen ha den sjungit allt mer. Och nu är han nere på normaltemperatur. Men jag skickade med grabbarna alvedon om de skulle bli mer feber. Lillhjärtat, första febern för honom. Gissa om jag blev rädd!<3 mammas älskade.


/kn

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Viktoria

Hej. Så härlig blogg du har, och en urgullig liten kille! Tycker det är så starkt av dig som ensamstående mamma. Har nyss blivit mamma till en liten,och lider av sömnbrist haha. Helammar gör jag också.. har du några tips på hur man kan få sig tillräckligt med sömn? :) Ammar du själv? Ha en bra dag kram <3

Tidpunk: 2013-10-04 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0