Till Amanda

Skrivet: 2013-10-03 Kl. 22:31:04

Åh så kul med frågor. De är bara att fråga, jag svarar gärna på de ni undrar över. :)

Hej Amanda! Härligt att du gillar min blogg!:) 
De är väl helt okej endå. Jag var ju mycket ensam med Walter även när jag och robin va tillsammans. Men självklart är de ensamt och jobbigt många gånger. Och hade självklart velat sett robin i vår vardag varje dag. Som både sambo och pappa. Men så blev de ju inte. 
Jag måste ju se till att min och Walters vardag fungerar, annars vettetusan vad jag hade gjort. Men jag lyckas men jag vet inte hur. Jag har ju en underbar familj som alltid ställer upp om jag behöver hjälp, samma med vänner. Duscha, städa och matlagning få jag ju fixa under tiden Walter sover, även om mat är ganska överskattat ifrån min sida. Klarar mig gott och väl på mackor ja ;)
Tips, då antar jag att du menar till ensamstående mammor? Och då har jag några få tips som jag fått ifrån andra ensamstående.
1. De kommer bli bra till slut. 
2. Du är den bästa mamman till ditt barn. (Även om du känner att du inte räcker till alla gånger.)
3. VÅGA BE OM HJÄLP.
4. De är tillåtet att vara ledsen och arg ibland.

Jag hoppas du är nöjd med ditt svar. Ha en bra dag nu. Kram tillbaka till dig :)

/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0