De är sig likt.

Skrivet: 2013-09-25 Kl. 14:42:00
Nu sitter jag ensam i min eller min och min, vår gamla lägenhet, och de känns vill jag tala om. Minnen som strömmar och en konstig skräck lycka inom mig. Jag kan ju inte bara sakna de vi har haft, sakna dom fina stunderna vi haft tillsammans. Tänk att jag tillochmed ha saknat våran äckliga nersuttna soffa.

Morgonen börjar i panik, ingenting stämde och klockan bara sprang iväg. Men jag hann till babysången i stöde med josefine och Edit. Jenni och Sam kom också. Jag och josefine gick hem till henne och hängde där i 2 timmar tills de va dax att lämna över lillaw till robin ett par timmar.. Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra för att dagen ska gå lite fortare. 

Och idag är de ingen vanlig dag för de är min älskade systerdotter Teas födelsedag, hurra hurra hurra!! 5 hela underbara snabba år. Jag älskar dig <3

/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0