Familj och vänner.

Skrivet: 2013-09-06 Kl. 15:21:58

Idag har Joel och elin varit på besök och hjälpt mig att sätta fast tv och en hylla. Vilka fantastiska vänner man har som kan och vill hjälpa till.

Nu är robin här på besök, vi ha gått en prommis med vagnen så Walter skulle somna och han sover fortfarande. Alltid kul när familjen är samlad även om de kan vara jobbigt då vi inte är tillsammans längre. Men det går, jag gör allt för min älskade son.

Ikväll blir det middag hos elin och Joel, Josefin och andreas kommer också senare. Fina vänner, de är de enda jag kan säga.

/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym

Vad tråkigt att de är slut, ni har en fin son tillsammans.
Får man fråga varför de tog slut? :(

Tidpunk: 2013-09-07 @ 07:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0