Ut med er känslor, ni kväver mig!!

Skrivet: 2013-09-15 Kl. 20:42:48
Lite tankar och känslor.

Jag står här och du känner mig. Känner mig utan och innan. Jag har berättat allt för dig, och du känner mig. Du har mitt liv i dina händer och du har alltid haft de sen du och jag träffades. Men du väljer att ge tillbaka de till mig. Att jag ska gå vidare med vårat liv utan dig. Våra framtidsplaner, vår framtid, våra dagar utan dig. Hur ska jag kunna göra de? Du är mitt liv, mitt hjärta, pappan till mitt barn. Hur ska jag kunna gå vidare utan dig? Sedan dagen du lämna mig har jag känt mig halv, vart jag än går så känns de som att jag glömt något, men de är bara du som saknas i mitt liv. Och vissa dagar så känner jag att jag orkar inte kliva upp, jag vill liksom inte göra något av dagen som är framför mig. För jag vill inte leva mitt liv utan dig. Medans andra kvällar och nätter så vill jag inte somna, för jag vill inte drömma om dig, om oss. Och jag vill verkligen inte vakna upp och kolla till vänster och bara se en vägg, en  tom säng. För de är fel, där ska du ligga. Du ska vara där. Jag älskar min förra pojkvän, förra festman, min förra sambo och pappan till mitt barn. Jag älskar och saknar dig, dig robin vestman. 

/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0