Bättre liv kan man inte ha.

Skrivet: 2014-08-05 Kl. 07:17:53
Det känns så skönt att ha börjat jobbat igen, komma igång med vardagen, få komma hem till min ihopsatta underbara familj, att vi gör saker tillsammans, uppskattar varandra och finns för varandra. 

Igår så for jag till birsta efter jobbet och mötte även upp Lillie där. Vi köpte present till min älskade systerson Tim, mitt fina gudson som jag skulle kunna offra allt för. För idag är det hans stora dag, hela 3 år. <3 ett stort grattis till dig gubben! 

Sen for vi till pizzan mötte upp Teodor och drog till bonden och käka, drack kaffe och snackade massa strunt. Sen for vi till mamma och pappa och lekte ute tillsammans med alla mina syskonbarn och deras mammor. Så mysigt! Walter va så glad och lycklig så han kunde inte ens gå. Haha, han skrattade så mycket så han föll ihop. <3 älskade unge. 

Idag är det jobb igen, sedan bär det mot dagis, hämta Walle och dra iväg på kalas. Teodor kommer efter jobbet sitt!

Längtar tills på lördag <3
/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0