Sämsta bloggaren i stan

Skrivet: 2014-08-31 Kl. 11:04:08
Sämsta bloggaren i världen, japp det är jag det.

Jobb jobb och lite mer jobb har min hela vecka bestått av. Jag fick Walter i fredags också, så jobb och lek har nog fredag, lördag och söndags sett ut.

Idag jobbar jag 7-15 så de blir raka vägen hem till mina älsklingar och sedan två lediga dagar på raken, onsdag, torsdag och fredag jobb sedan ledig helg. Underbart. Inventering på tisdag, min lediga dag.. Få se om jag få tag på barnvakt till Walter, annars så får jag nog slippa den. Tråkigt nog, har aldrig inventerat här på PB, vore ju trevligt att se hur de går till.

Idag tror jag vi får Gordon också, vore ju himla trevligt. :) städa och tvätta ska jag iallafall göra när jag kommer hem.

Ha en bra dag.
Puss 
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0