GOD JUL! <3

Skrivet: 2014-12-24 Kl. 14:20:03
Underbar julaftonsmorgon.
Klev upp och gjorde frukost, kokade kaffebord dukade fram. Väckte Teodor och vi gick till barnen med en julklapp och väckte dom. Walle fick fyra bilar och Gordon fick en Spider-Man dräkt som han tjatat om så länge.

Åt frukost och Walle fick öppna alla sina klappar, gjorde han klar sedan kom Robin och hämtade honom. Teodors mamma och pappa kom och gav julklapparna till Gordon. Även Lena kom förbi och myste på med oss alla.

Alla drog och jag blev kvar. Jag hoppade in i duschen och gjorde mig klar för julafirande. Så nu ska jag ta vara på min familj och julmysa på högnivå.

/kn






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0