Lördag sägs de!

Skrivet: 2014-12-20 Kl. 23:50:16
En sjuk Walter idag igen.
Men idag fick jag nog. Lämnade Walter hos Teodor i 2-3 timmar, tog med mig Anna Persson till Birsta och dankade av mina sista julklappar, - Bäääääm liksom! Living the dreeeeeam -Wooohoooo!
Näämen typ, den känslan hade man ju. Synd att jag inte hade en mille till i fickan ba, Jag älskar ju att skämma bort nära och kära. Men kontot sken stopp, stanna, nu är det nog.

Släppte av Anna, hämtade upp grabbarna, for och hämtade Gordon och åkte hem. Och då kom teodors familj och hälsade på.<3 fina familj. Snackade massa strunt, drack te och myste på. Teodors syster var ju med nu också, första gången jag träffade henne. Guuuuuud så lika de va :') jättefin och trevlig syster de där. De gillas!! 

Nu myser vi och kollar på och truckers. Ehehe. Spännande program de där! 

Och jag har legat och läst, pluggat in och tagit åt mig massa information om min uppdrag som händer om...

...23 dagar som sagt!;)
Börjar ni bli nyfiken nu eller?

/kn


Grabbarna grus - mot lördagsgodiset


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0