Mitt barn före allt!

Skrivet: 2014-12-01 Kl. 10:20:03
Jag blir ledsen sårad och arg.
Skaffar man barn till världen så får man se till att barnet ska ha de bra och må bra. Och som separerad som jag är ifrån barnets pappa så är de sista jag vill att vara ovän med honom och hans nya flickvän. De sista jag vill är att skapa kaos där. Jag vill att vi ska kunna umgås för Walters skull. Förstå vilken lycka för Walle att få umgås med både mamma och pappa samtidigt, och + våra partner. En fika då och då, kanske dragborgen tillsammans eller så. Men nej, de är helt oförståeligt hur jag tänker då. Och varför skulle jag vilja umgås med pappan och hans partner? Men alltså de är väl inte dom jag vill vara med! Det är väl förfan mitt barn jag tänker på hela tiden!!! Jag är inte lika egoistisk som er, utan alltid mitt barn först.

Att de alltid ska bli sån kaos när jag bara vill ha fred och älska mitt barn. Jag ska sluta försöka göra allt bra, för tydligen så blir det bara mitt fel iallafall. Då jag bara vill väl. <3

42dagar kvar
/kn



Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Jossan

Blir så ledsen för din skull:( du är världens bästa mamma Kajsa ❤️❤️❤️

Tidpunk: 2014-12-02 @ 00:08:59
» Matilda

Håller med dig. Tråkigt att höra :/

Tidpunk: 2014-12-02 @ 16:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0