Piiirrriiigggt

Skrivet: 2014-12-31 Kl. 13:52:06
Nu är fransarna gjord också. Överdrev som fan bara för att de är nyår och provade även på volymfransar. Nya för mig, extra böjda också. Insåg nu dock att jag skulle nog ha tagit lite längre. Men wtf? De få vara såhär nu. Jag tappar ju mina så fort iallafall.

Håret blev jag jättenöjd med som vanligt hos Jenny på saxokam <3. Syns inte så bra på bild men ska se om jag kan få någon bättre bild idag.

Pulkåkning står på schemat idag. Tillsammans med Lars och Irene, Johan och Madde + alla barn. Ska bli mysigt. Middag och nyår hos Lars och Irene då. Underbart att fira ett nyår man kommer ihåg. För förra året blev ju dock nyktert, fast på akuten :( Teodor fel 😂😂.

Ja, de va de re.
13 dagar idag då! Dingdingding!

/kn






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0