Så nära men långt bort

Skrivet: 2014-12-16 Kl. 20:19:20
27 dagar kvar och jag har nog aldrig längtat till något såååå mycket som jag gör nu. Och jag vill bara skrika ut de över hela världen och skriva ut det i bloggen. Men jag kommer nog vänta med det ett tag till. Tills den dagen mina nerver äter upp mig, av all nervositet och spänning! Har fått förfrågan av några om jag är gravid, men svar nej! De kan jag svara på redan nu! Nu får de vara lugnt med ungar några år framöver. Även om jag skulle vilja ha 3 till. Men fokus på eget hus, snygga och bra bilar, färdigt hem osv. Sen kan jag nog tänka mig en till ;)

Men de jag ska göra är något som bara är för mig, en inre längtan som ska bli sann, och en del av mig kommer att bli hel igen. 

Ja, ynka 27 dagar kvar! <3
/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0