Torsdag

Skrivet: 2014-12-04 Kl. 23:01:03
Vad vill ni läsa om? Eller nöjer ni er med min vardag och läsa inlägg efter inlägg om hur mycket jag jobbar? 😂

Idag har jag lämnat båda barnen på dagis, och jobbat på mina två jobb. Pb va fett jobbigt idag, otrevliga kunder, hotande kunder osv. Ville bara skjuta mig själv i benet ett par gånger. Men de gjorde man ju inte.. Bet ihop och kämpade på. Klappade igen butiken, åkte och hämtade Rikke på hennes jobb och körde hem henne. 

Tryckte i mig lite kvällskäk och nu ligger jag bara och vänta på att duschen ska bli ledig. Lär ju somna i duschen. Tokslut.

Imorgon är de jobb x 2 på schemat sedan är jag minsann ledig i lördag och söndag! Lyckligare finns inte! <3 

39 dagar kvar.
Tänk att nu är de bara 39 dagar kvar! Snart 20 liksom! Haha.

/kn
Två brev man har fått under en veckans tid! <3 egoboost!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0