Välkommen till min blogg

Skrivet: 2014-12-30 Kl. 07:07:50
Great och gud så roligt, eller kanske mer välkommen.
Hen som hörde av sig till mig igår läser min blogg! Eller någon som hon känner. Ja de här älskar jag. 
Ja jag ska dra igenom hela historien och skriva ut mer så ni som känner mig vet exakt hur de kommer ligga till.. Eller kanske till och med ska lägga ut smsen här på bloggen. Jag kunde inte bry mig mindre. Men det skulle nog pappan till mitt barn göra (som jag tydligen inte få lägga mig i, eller bry mig om han liv längre. Som nu hans EX tycker) svartsjuk brud, i know! ;)

Nu ska jag upp, göra mig snygg och dra till Lillie! 

14 dagar.

/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0