Viktigt möte tydligen.

Skrivet: 2014-12-12 Kl. 01:05:06
Jag kan inte sova och jag mår skit.
Jag har ångest över något jag inte borde ha ångest över. Men det är väl det ovetande som gör min ångest tror jag väl. Chefen smsade att hen ville ha möte med mig imorgon, men jag kunde inte. Så då sa hen att de fick bli på lördag istället eftersom jag jobbar redan då. När jag frågade vad detta möte handlade om så fick jag inget svar. Dock skrev hen att de var viktigt. 

Och blir det något möte som är negativt mot mig, eller för mig så ska jag försöka stå på mig och inte låta hen köra över mig. Som de brukar bli. Jag är dåligt att stå upp för mig själv då de blir negativt för mig. Men ska försöka göra mitt bästa för att stå på mig. 
Undra om facket har öppet lördagar? Kanske jag ska prova ringa dom imorgon och kolla om dom kan tänka sig följa med mig på mötet. Men man vet ju aldrig, de kanske inte ens bli något möte. Har ju varit med om detta förut. Att hen inte dykt upp. 

Tusen tankar går i mitt huvud, har jag gjort något fel? Vad, när, hur? 
Har jag sagt något fel? Osv osv..

En fågel viskade i mitt öra att hen hade sagt att jag hade njurproblem men att jag sagt till en annan att jag hade ryggskott. Och att de va konstigt att jag bakade lussebullar på min sjukskrivnadag. Och hur kan jag göra de då jag har njurproblem?

Så jag antar att det är de mötet kommer handla om.
Men jag sa till hen att jag väntade på att vc skulle ringa mig och att jag inte kunde jobba pga av ryggsmärtor och ont i njurarna. Ja de gjorde jag. Efter jag hade varit på vc så ringde jag till personen i fråga och sa att jag hade ryggskott (eftersom njurarna va okej visade proverna). Och att Lillie kom förbi på kvällen och att vi tillsammans bakade lussebullar. Är de olagligt? Ska man behöva ha ett möte pga de? 

Ska jag behöva gå på ett möte som jag inte ens vet vad det handlar om? Mer än att det är viktigt? Åh! Förstå ni min ångest? Förstår ni vilket missförstånd! Fel att ringa mig och fråga hur jag mår och vad jag gör? Istället för att dra egna slutsatser och vara sur på mig?

Måtte mitt liv vända snart.

Imorgon när jag vaknar är det 31 dagar kvar.
/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anni

Hoppas det gick bra på mötet!

Jag tycker inte att det verkar som att gjort något fel. Skillnad att vara på jobbet och anstränga sig under ett helt arbetspass än att baka lussebullar en stund med en kompis. Inte direkt samma ansträngning... Trist att chefen ej kan köra med öppna kort när d gäller möten.Klart som tusan tankarna skulle kunna sätta fart då.

Tidpunk: 2014-12-13 @ 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0