Främmande.

Skrivet: 2014-02-25 Kl. 20:05:14
Idag har jag haft främmande hela dagen. Började med att Båsk kom på kaffe, sedan stapplade elin in. Sedan kom favvigrabbarna hem ifrån dagis och jobb. Då blev de middag.

Walle sover och grabbarna är nybadad. Luktar lite som blommor av dom ;) kan tänka mig att dom tagit min tvål. Haha.

Nu blir de träning snart för min del. Och jag hoppas ju att jag får en bild på en nyfödd bebis efter träningen. Min vän jossan har ju gått över tiden och blev inlagd igår för igångsättning. Så nu, vilken dag som helst så kommer han. Lilla underbara fina zigge, de kan jag säga redan nu. För han kommer att vara finast i världen.

/kn








Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Maria

Halkade in på din blogg. En gullig son du har! Men snälla ge honom inte Lätta. Barn ska ha naturliga råvaror som riktigt smör. Ha en fin onsdag!

Tidpunk: 2014-02-26 @ 09:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0