Jobb-lördag.

Skrivet: 2014-02-15 Kl. 12:04:50
Imorse va det bara till att ställa klockan tidigt eftersom jag skulle på möte på jobbet som började 7.30-10.30. Klockan ringde dock inte och vaknade av att mamma stog och plingade på min dörr.. Renpanik, slängde mig upp i sängen, öppnade dörren, slet på mig kläder och for. 

Väl hemma igen så käkade jag och mamma lunch, sen for hon hem. Walter och jag kollade lite på skidor och såg när tjejerna vann OS-guld i stafett i längdskidor. Hon är sjuk den där kalla. Lillen somnade nu och jag ska sminka mig och fixa håret, blev extra jobb för mig idag 14-18, tackar ja till alla timmar jag kan få nu. Om Walter fortfarande sover när jag är klar ska jag diska lite också.

Walter och jag åkte pulka igår:) GÖLLI!
/kn





Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0