Sol-ute-sol-inne.

Skrivet: 2014-02-03 Kl. 12:20:27
Att få känna lycka och glädje.
Ett pirr igenom min kropp, ett lugn i min själ. När läpparna ler och när natten inte känns som ett hot.
När mat är gott, och då sömnen är bra.
Då oro och ångest ha blivit ett minne, tryggheten och lyckan har landat, landat hos mig. Jag är lycklig. Jag mår bra.

Jag älskar att säga dom orden,  jag är lycklig, jag mår bra. Dom klär sig så bra i min mun, och jag förtjänar verkligen de här nu. Efter 6-7 månader av ångest och panikattacker så är jag liksom tillbaka på banan igen. Jag vill leva, jag vill njuta av livet.

På söndag ska hag jobba mitt första jobbpass, och tro de eller ej. Men de känns bra. De känns bra att ska få komma igång med "mitt liv". De kommer ordna sig, de kommer att gå bra :) 
Jag bildbombar.

/kn











 

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0