FUCK PEOPLE!

Skrivet: 2014-07-07 Kl. 22:52:30
Så jävla less på allt och alla känns det som. En människa har tagit mitt förflutna liv, låt mina kompisar vara, låt mitt försluta vara och dra bara långt pt helvete med dig. Jag hatar dig. Ja hårt ord, i know! Men menar det till varje bokstav.

En annan nära vän har totalt glömt bort mig, jag hör av mig, hör av mig och hör av mig. Och sa åt dig sist att höra av dig då du har tid för mig, men nä. Har inte hört ett skit än. Bara att du umgås med andra. Kul för mig att bli bortglömd.

Sen finns de så sjukt många andra som bara skiter i mig nu förtiden. Det känns sjukt jobbigt iallafall och jag känner mig jävligt ensam nu förtiden. 

Tack godegud att jag har Walter, mitt ljus i allt mörker. Min fina kille, du får mig att känna mig behövd och lycklig. 

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0