Spännande vecka.

Skrivet: 2014-07-21 Kl. 07:22:52
Jag är så nervös när jag går och lägger mig, mer nervös när jag vaknar. Snart är dagen med stort D som vi har väntat på. Om jag är såhär nervös undrar hur nervös isabelle är då? De finns nog ett par tusen nervösa fjärilar i hennes magen genomfört med min mage. Och efter den stora dagen så är de en helvecka till som jag har längtat efter. Herregud så allt kommer på samma gång. Tror jag måste köpa lite nya magkattarr tabletter, annars kommer jag nog ligga med magsår snart, pga av stress och nervösitet! Haha.

Underbar dag morgon på jobbet och tre timmar kvar innan jag går hem för dagen. En spännande dag inväntas.

/kn






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0