Nyenergi

Skrivet: 2014-06-06 Kl. 22:56:38
Idag har de varit en mysig dag för mig. Jag har verkligen fått samla på mig massa nyenergi.
Walle är ju hos robin så jag är ju barnfri, Teodor är ju i Norge, så både barn och karlfri hela helgen. De är både bra och dålig. Mestadels dåligt.

Men idag har jag som sagt, sola sola solat. Slappat, och solat lite till. Duschat i lugn och ro. Gått en liten pw på 3km. 3 km är ju bättre än ingenting. Lagat matlåda tills imorgon i lugn och ro också. Kycklingsallad med kokta ägg och avokado blir det. Smaskens. Jag hoppas nu att jag kan börja leva lite sundare nu ett tag. Tänka på vad jag stoppar i mig, träna där efter också. Eller så mycket jag bara kan vore bra. Jag trivs ju inte alls i kroppen min nu, men tränar jag inte rätt och äter dåligt, så få jag ju skylla mig själv.

/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0