Söndag älskade söndag

Skrivet: 2014-06-22 Kl. 13:43:20
Söndag söndag, älskade söndag.
Jag älskar söndagar, älskar känslan av att imorgon är det måndag, en ny vecka, nya planer och en ny längtan efter helgen. 

Igår så åkte grabbarna och jag till mamma och pappa efter jobbet mitt, fira henne eftersom hon fyllde är igår. Efter de så drog vi en "liten tur" med bilen. Kollade även på huset som vi ska flytta till i veckan. Så fint. Jag längtar så mycket. Sedan for vi hem. När grabbarna hade somnar så blev vi as hungrig, så Teodor for till Max och köpte med sig mat.

Nu sitter jag, Gordon och Walle i soffan och busar och kollar på tv. Teodor är hos Lars och laga bilen inför Sättna som är i helgen. Trevligt. 
Sedan när han kommer hem så drar jag till jobbet. 15.30-21. Skönt med kvällsjobb, men jag lär ju ha de jag gör. Alla lär väl fars hem ifrån sitt midsommarfirande.

Och måndag, älskade måndag! Då kommer jag vara ledig en dag. Helt underbart. Tisdag så blir det jobb och tvättstuga. Ska försöka hinna packa ner lägenheten också där emellan. Haha! Hur jag kommer att hinna de? De är frågan de.




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0