Känslor - för han

Skrivet: 2014-05-29 Kl. 21:40:33
Jag är så kär, så kär så att känslorna svämmar över ibland. Att han är den enda som snurrar runt i min hjärna, han väcker mina fjärilar i magen. Och det bästa av allt, han gör mig lycklig.

Igår när han kom hem så öste han på mig kärlek, sa så mycket fina ord om mig - till mig. Ja jag själv blev i en sån chock så jag låg bara där, och fnittrade, för mig själv. Inombords.

Att vara i mina kläder, och att få höra så mycket kärlek utav min partner, de är något nytt. Jag är liksom inte van med det. Men jag hoppas att jag blir det, för jag älskar de, trots att de va lite speciellt. På ett bra sett.

Min fina fina teodor. <3
/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Elin

Det är du värd! Världens bästa Kajsa <3

Tidpunk: 2014-05-30 @ 16:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0