Jobblördag

Skrivet: 2014-11-22 Kl. 15:58:33
God lördag.
Idag fick jag och Teodor en rejäl sovmorgon, lillkillen vaknade 10.30 mesans jag och Teodor vaknade 10. Så vi kunde till och med ligga kvar i sängen och dra oss. 
Upp och käkade frulle och myste på. Klockan rann iväg och jag drog vidare på jobbet.

Här på Pb sitter jag nu och har glömt bort hur lugnt de är här på lördagkvällar. Knappt några tåg som går idag. Helt sjukt lugnt. Slutar ju klockan 19.00 idag. Så då ska jag hem till mamma och hämta lillaw som har varit med henne i några timmar och vi ska väl åka hem och sova tror jag väl. 
Teodor ska iväg med grabbarna ikväll och kolla på någon ny skoterfilm eller något och sedan ska de förmodligen ut och käka och krogen. Men han visste inte om han skulle bli med ut. Överraskning för min del och se. 

Imorgon blir det Jobbkväll igen. Snart är de bara en vecka kvar till ledighet.. 8 jobbdagar kvar. Och när dom jobbdagarna är slut så har jag jobbat i 3 veckor varjedag. Dubbeljobb vissa dagar.. Omg, skjut mig!

51 dagar.
/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0