Kötta på gymmet

Skrivet: 2014-11-19 Kl. 20:25:49
Antar att Walle börjar bli frisk, ingen feber idag iallafall. Är han feberfri imorgon så ska han få gå på dagis iallafall. 

Kvällsjobb på byrån är de enda inplanerade för morgondagen.

Köttade armar, axlar, bröst, lite ben och mage på gymmet idag. Gossää så jag tog i! Svetten bara rann kändes de som. Kunde nätt och jämt tvätta håret pga av syran i brösten! Nu jävlar är man igång!
Måtte ingen sjukdom förstörta detta nu, för då är jag ju körd, och lär inte börja träna igen! Ja sån är jag, känner mig själv ja!

54dagar kvar.
/kn



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Elin

Du bör inte köra samma muskelgrupper dagarna efter varandra :) det sliter på musklerna och du kan bli skadad! Vänta 48 timmar mellan passen :) bara ett tips! Puss <3

Tidpunk: 2014-11-19 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0