Lördag och söndag

Skrivet: 2014-11-30 Kl. 22:34:33
Igår hade vi rikkes överraskningsfest.hon fyller ju hela 30år 2/12 så vi passade på att dra ihop en fest igår. Vi hade svinroligt verkligen. Lyssnade på Carola, vi dansade och sjöng så hela gatan måste ha hört oss. Vi åt god mat och drack mycket öl. Eller jag drack inte så mycket ändå.. De tog slut! Haha.

Sen försvann alla, jag blev liksom ensam kvar med de som städade. Maja och hennes polare kom och hämtade upp mig, och vi drog till dallan. Och där var de drag i vanlig ordning. Fick en redbullvodka av gafa, drack den, surrade lite skit och drog hem runt två. Så prick 3.00 klev jag innanför våra dörrar och klev rakavägen upp till sovrummet och somnade som en stock.

Idag var man pigg och fräsch. Eller njah. Inte alls bakfull men snorig och hostig nå så jövulusis. Vi åt mysfrulle och efter de så åkte vi iväg och köpte ved, sen for jag på jobbet. Och idag har det varit kaos. Sjuuukt mycket folk alltså.

Jaja, bergsåkerskola imorgon och på tisdag, Pb onsdag, torsdag och fredag kväll. Sen lördag och söndag är man ledig. Wallehjärtat kommer imorgon också. <3 som vi längtat efter honom.

43dagar kvar.
/kn






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0