Tisdag

Skrivet: 2014-11-18 Kl. 19:27:30
Godkväll.
Idag har de varit fullt upp.
En sjuk Walter fick vara hos morfar idag då de ringde ifrån skolan och ville att jag skulle jobba. För mig gick de bra, fick vara med om lite spännande grejer idag, men vet inte riktigt hur mycket jag få skriva ut eftersom det är en skola. Så jag håller de för mig själv. Och för morfar och Walle har de också gått bra. 

Efter jobbet så stannade jag kvar hos pappa och inväntade att mamma skulle sluta jobba. Middag betyder de. Köttbullar, mammas underbart goda brunsås och hemlagat potatismos, behöver jag säga mer? MUMS!!

Hem, bytte om till Pyjamas på Walle, myste i soffan, läste två böcker och natten för han. Jag sitter och invänta Teodor så jag kan dra iväg till gymmet och kötta lite. Få se när han kommer, för jag är helt slut nu, man ska aldrig sätta sig i soffan.. Ehehe!! 

Men igår så köttade jag ben på gymmet, drog även av lite axlar och bröst också. Kul och skön känsla då man känner att man lika gärna kan var kvar på gymmet ett tag till än att åka hem!  Men åker jag inte ikväll så kommer jag garanterat åka imorgon, och då blir de blodigt allvar! 

Ja, de va de're!
55dagar.
/kn






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0