Ytligare två dagar till

Skrivet: 2014-11-27 Kl. 23:08:53
Började dagen med att skjutsa lillag till dagis, sedan en kaffe på byrån. Vidare till skolan för jobb och sedan blev jag inringd på extrajobb på byrån. Så idag har jag jobbat 10.30-21.00! Toppen de.

Fick besök på jobbet i olika omgångar, men Teodor, Gordon, Lillie och Jens va de som tittade in. Alltid kul med främmande sådär på jobbet.

Efter att snart ha jobbat varjedag i 3 veckorstid så känns de inte lika jobbigt längre konstigt nog. Trodde ju att jag skulle få vara ledig i två dagar i rad (måndag, tisdag) men då behövde skolan mig iallafall. Sen onsdag, torsdag , fredag nästa vecka så jobbar jag ju på byrån. Så 3 veckor och 5 dagar jobb i sträck blir de minsann. Sen har jag en ledighelg framför mig! Pjuh! Den helgen ska bli skön.

Nu ska jag sova lite! Hörs heeeej!
46 dagar kvar
/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Felicia

Vad är det du räknar ner till? :)

Tidpunk: 2014-11-28 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0