Äpplen

Skrivet: 2014-09-03 Kl. 19:50:34
Idag har vaknade vi upp, åt frukost, in med pojkarna i bilen och släppte av de på dagis, sedan in till jobbet och jobba. Första delen av dagen jobbade jag med isabelle och andra Ida. Anna kom även in ett par minuter. Sen 16.30 gjorde jag kväll och hämtade grabbarna och åkte hem.

Väl hemma så stod maten på bordet. Dukat och klart, underbara Teodor. <3 och när vi hade ätit och dukat av bordet så fick vi ut allesammans. Åt äpplen och päron ifrån träden på gården. Jag rensade en av alla tusen blomrabatter och nu sitter vi i soffan till Barnkanalen medans min lillaskatt ligger i sin säng och drömmer.

Imorgon blir det ett kvällspass för min del! 
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0