Ja de va det, de.

Skrivet: 2014-09-29 Kl. 06:50:34
Godmorgon.
Idag ör det morgonjobb på byrån. Och dra åt helvete va trött jag va imorse då jag skulle kliva upp. De var ju så varmt och mysigt under täcket tillsammans med min andra halva. Mörkt och kallt ute oxkså. Men nu börjar mörkret gå tillbaka till sitt och dagen kommer med sitt ljus. 

Ibland är livet så orättvist och så konstigt. Jag vill leva livet min vän Lillie lever, jag vill ha allt hon har osv.. Och hon vill leva mitt, ha de jag har. Och VI är bästavänner med lever helt olika liv. Synd att man inte bara kan byta i ett par månader så man få se, om det är grönare på andra sidan ändå.

I helgen har det varit lite kaos med mina känslor, men jag har haft dom någorlunda i kontroll ändå. Jag har jobbat, fick Walle och även varit med Lillie heeela helgen! Teodor gick ut på krogen i lördags, så han såg man ju inte så mycket, och i söndags va han sjuk som han kallar det, jag säger bakfull. Men han va som sagt "sjuk" fram tills jag åkte till jobbet. Och sen när jag slutade 21.00 så va visst bonden och hans granne på besök hemma hos oss. Trevligt! Sen blev det natta för oss..

Ja, de va det. Imorgon nalkas ledighet! 

/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0